Changed

Då var det måndag igen mina vänner, veckorna susar förbi och snart är det sommar! Jag blir bara bättre och bättre och kan röra mig mer och mer. Det är så skönt och jag hoppas verkligen att det kan vara över för min del nu. Väntar nu bara på tid för gastroskopi och sen ska det vara färdigt med undersökningar.
Igår var vi och hälsade på Mia. Stackaren, det som inte drabbar henne drabbar nog ingen... Hoppas att några timmars fikande, nagelfixande och lite blommor lyfte humöret litegrann :)
Tindra är lite hostig, men det är sånt som hör våren (och förskolan) till. Hon ska i alla fall få gå till dagis i eftermiddag några timmar för att leka av sig. Själv ska jag åka till syster :)

Have a wonderful day darling!
Emelia

Kommentarer

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0