Håll tummarna!

Efter dagar av telefonsamtal till kirurgen för att det ska bli någonting gjort med mina magproblem så ringde det en sjuksköterska i eftermiddag och sa att jag kunde få bli opererad redan imorgon bitti (!). Blev lite paff, men jätteglad på samma gång. Det hade inte varit roligt att gå över påsken och ha ont. Så förhoppningsvis så opererar de mig "akut" imorgon (om det inte kommer in något som är ännu mer akut). Klockan åtta ska jag vara på akutmottagningen, fastande. Då tar de prover och sätter nål, sedan blir operationen förhoppningsvis av redan på förmiddagen.

jag hoppas bara att de klarar sig med titthål så att de inte behöver skära upp hela magen.

Keep your fingers crossed for me X

Kommentarer

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0