Lördag

Hej alla fina :)
Idag har det varit en rätt tröttsam men trevlig dag. Jag somnade jättesent igår, satt och gjorde ett par halsband och då rinner tiden iväg. Dessutom var Kill Bill på 4:an och det är ju en klassiker. Imorse vaknade jag redan vid sju och resten av familjen var inte sena heller. Vi åt frukost och åkte sedan in och veckohandlade. Anders fick köra kundvagnen och bära allting så det var ganska lyxigt att bara gå med och plocka ner ditten och datten.

Det har varit jättefint väder, men lite kallt i vinden. Tindra var och red och sedan grillade vi fläskfilé och åt färska jordgubbar med vaniljglass och grädde.

Jag har en ny last. Eller snarare nygammal. Glass. Häagen-Dazs med jordgubbar/cheesecake och den med belgisk choklad. Mmmm... Ben &Jerry, släng dig i väggen!!! Alvedon och glass är min överlevnadsdiet just nu..

Nä, nu ska jag titta klart på Phone Booth och sen blir det bingen.
Ha en härlig natt
Emelia

Kommentarer

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0