Tripp Trapp Truck

Ikväll (läs: inatt) kommer min bättre hälft tillbaks från sin semester i Hemsedal. Han lär vara brunbränd, bakis och trött. Men han är välkommen ändå :) Jag gissar på att det har åkts en hel del bräda, druckits en hel del öl, badats en del bastu, pratats en hel del skitsnack (bara killar där ni vet) och att maten har varit av tveksam kvalitet. Egentligen borde jag åka iväg och göra något typiskt tjejigt, typ SPA, men jag har faktiskt ingen större lust just nu. Istället har jag planerat som en liten tok för en weekend i maj och det ser jag fram emot :D
Kram
Emelia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men det där om att göra något tjejigt lät väl inte fel ändå? =D

2009-04-27 @ 08:12:11
URL: http://hyunmee.se

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0