sommarsverige


Tindra har varit hos farmor och farfar i sommarstugan när jag och Anders har jobbat. Mycket uppmärksamhet, roliga utflykter och lite bus :)


Snabba ryck ner till stranden :)







Så här ska fötterna se ut på sommaren ;)

Idag regnar det igen. I lördags låg vi på stranden en stund och jag blev allderles röd. Jag hade ju tänkt ha "grundbränna" när vi åker till Grekland, men det verkar inte som om sommarvädret här i Sverige vill hjälpa till med det :(

Idag börjar Tindra på Fritids. Om ett par veckor börjar skolan. Både jag och Tindra är nervösa, men jag försöker att inte visa det (vilket hon genomskådar på direkten). Nu ska vi packa regnkläder och göra lunch.

Kram
Emelia

Kommentarer
Postat av: maria

Hmmm, sikken smickrande bild på mig! Magen hänger låååångt ner och rumpan är stor som en badboll (en sån där stor badboll)! =P

2009-08-04 @ 07:13:00
URL: http://mariaolausson.wordpress.com
Postat av: Hanna

Härliga sommarbilder! Det känns hårt att veta att sommaren snart är slut... men än finns det hopp! :) Kram

2009-08-07 @ 09:41:23
URL: http://hyunmee.se

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0