Mer av sommaren 2009 i bilder


...som blev till ett litet kollage :)



Idag har jag och Anders lämnat Tindra hos hennes farmor och farfar. Vi börjar jobba imorgon, så hon får vara hos dem och ha sommarlov när vi ugglar inne i stan :D Saknar henne redan, men jag vet att hon har det hur bra som helst!


Tindra busade med Axel som var på besök ifrån Vaxholm idag. Tror de hittade en JÄTTEspindel på flaggstången ;) Skräckblandad förtjusning!


Kanske var det en sån här? Eller inte :D

Nu är semestern slut och imorgon är det återigen dags att hoppa i landstingspyamasen och bege sig ut i en djungel av nålar, mediciner, patienter, läkare och annat. Vill jag? Har jag lust? Näe, inte det minsta. Blotta tanken på en höst där man ska arbeta varannan helg gör mig illamående och det spelar ingen roll att andra har det värre. För mig är det lika med pesten.

/Emelia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur fick du bort din färg då? Helt omöjligt ju =/

2009-07-20 @ 10:21:02
URL: http://laprinzessa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Förstår precis, jag tvekar till att fortsätta inom VGR när man måste jobba varannan helg. Nä, antingen hospice Gabriel (om det finns jobb), mottagning (om det finns jobb) eller flytta nån annanstans... där hotet om varannan helg säkert också finns... nä BLÄ för att gå tillbaka till 60-talscheman! Hoppas det var ok att börja jobba annars...

Kram Susanne

2009-07-22 @ 04:29:13
URL: http://susiakasinead.wordpress.com

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0