Du gamla du fria du fjällhöga nord, du tysta du glädjerika sköna

Sveriges nationaldag idag. Flaggan i topp :)

Sedan jag och Anders kom tillbaks från Stockholm har vi haft att göra heeela tiden. Tre födelsedagskalas, dans och ridning för Tindra, färgat/fixat hår, firat mors dag på laxbutiken i Ljungskile (med efterföljande bad på Saxenhof), rivit väggar i kök och badrum (kanske jag inte var så delaktig i iofs), haft hantverkare här som rivit de gamla fönstren och satt in alla nya (24 st), varit med på Hannas babyshower, på grillfest med jobbet och haft folk här som hälsat på! Dessutom har vi båda jobbat. Det var med andra ord ganska skönt med sovmorgon idag. Men nu ska jag göra mig färdig för ytterligare en helg på sjukhuset.

På tisdag ska jag göra gastroskopi. Då kör man ner en tjock slang med kamera på toppen ner i magsäcken och tar prover. Behöver jag säga att jag inte ser fram emot det??

Glöm inte att rösta imorgon. Blått.
Puss
Emelia


Kommentarer
Postat av: Mia

jag lider med dig!! det är min största skräck att få göra gastroskopi.

2009-06-06 @ 13:58:19
URL: http://spaaniz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch! Gastroskopi måste vara en av de värsta undersökningar som finns... men det ska väl bli skönt att få det gjort också... Kram!

2009-06-07 @ 23:47:14
URL: http://hyunmee.se

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0