Uppladdning

Phu, vad varmt det är. Känns som tropisk värme. Skönt är det och jag vill inte klaga. Det bästa av allt är att det ser ut att hålla i sig ett tag till. Inte klokt att vädret gör en helomvändning och blir så här fint på första semesterdagen och sedan bara fortsätter och fortsätter..

Idag har jag ägnat mig åt att förbereda inför vår lilla semester. Mamma och pappa är snälla nog att låna ut sin sprillans nya husbil till oss en vecka och det är ju perfekt eftersom det blivit en tradition för oss att göra en "Sverigeresa" på sommaren. Innan  har vi hyrt stugor och legat på hotell, men det slipper vi nu :) Planen är att åka Skånekusten-Öland.

Idag gick jag med viss tveksamhet med på att bada i sjön här intill. Det är en ganska stor sjö som ligger insprängd i berget ganska högt upp. Det var faktiskt helt okey, det var ju "klippor" att gå ner i sjön på och det var säkert 24 grader varmt, vattnet var fint och klart också- inte som de leriga dyngpölar som jag trott alla sjöar är. Kan nog bli ett och annat bad till där i sommar.

Hoppas att ni mår fint och får njuta av den härliga sommaren på bästa sätt!
Emelia

Kommentarer
Postat av: e-ioannis

LISTEN LIVE

WEB RADIO STATION



WWW.HAPPYDREAMRADIO.GR



STAY TUNED

HIGH QUALITY OF SOUND

2009-07-13 @ 09:56:37
URL: http://epixeiriseis.blogspot.com

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0