Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen

Ja, den rubriken kan låta ganska dyster. Ganska många oroar sig nog ofta för val de gör och vad som händer om de sedan ångrar sig igen..och igen..och igen.. Ja, det är sånna saker som jag roar mig med att fundera på ibland.
Såg senaste avsnittet av Ullared förut. Där kan vi snacka melankoli och livsöde.



"Vi som kanske inte har lyckats så bra här på jorden kanske får det bättre i himlen"

Herregud, om Roger i "bonde söker..." kan hitta någon så borde väl någon kvinna (eller man för den delen) kunna förbarma sig över den lagerarbetande troende gikt-mannen?

Troende eller inte- vi lever bara en gång så ta vara på livet.
/Emelia


Kommentarer
Postat av: mia

jag vill bara gratulera ;)

2009-11-11 @ 11:03:52
URL: http://spaaniz.blogg.se/

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0