Hår

På måndag ska jag till frisören. Jag har lust att förnya mig, samtidigt som jag är en riktig fegis som knappast kommer våga göra den förändring som skulle behövas. Hittade en sida där man kan klippa in sitt egna ansikte och sedan testa tusentals olika frisyrer (kostar 60 kr för att få tillgång i tre månader). Kolla själv på Easy Hair Styler, man kan testa några utan att behöva betala något. Här är några exempel...

Den gröna kanske vore något? Eller en pottfrisyr i bajsbrunt? Nä, det blir det väl knappast. Får fundera ett par dagar till...
Kram!
Emelia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nr 2 uppifrån passade dig skitbra! Nackdelen med en sådan frisyr är väl att den kräver så mycket styling varje dag. Lycka till med klippet! Det blir nog bra vilken du än väljer.

2009-09-05 @ 18:06:23
URL: http://hyunmee.se
Postat av: Johanna

Jag tycker den som är över den röda frisyren.

Good Luck, och våga nu då! :)

2009-09-05 @ 22:58:57
URL: http://laprinzessa.blogg.se/

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0