Kräftskiva



Alla gäster fick var sitt uppdrag under kvällen. Jag skulle fråga mina bordsgrannar om kräftorna var goda- minst FEM gånger :D Efter tre blev de misstänksamma-hur trög får man vara? Tindra skulle ställa sig upp och sjunga Små Grodorna högt. Anders skulle klinga i glaset som om han skulle hålla tal- ställa sig upp och sedan sätta sig ner utan att säga ett ord (flera gånger...). Pappa skulle säga bajskorv så fort han fick chansen och anammade det med på ett övertygande sätt. Min bordsgranne talade om att jag var ursnygg i håret minst 15 gånger :) Jag tror dock inte att "påsdansen" ingick i uppdragen så var de fick den idén ifrån får vi fråga Skåne Aquavits grundare om.... Well well, man får inte roligare än man gör sig och vi hade en jättetrevlig kräftis :D

Nu är det september och officiellt höst. För min del får det gärna fortsätta med sensommar tills mitten/slutet av månaden när vi åker till Grekland.

Idag kom studenten som jag ska handleda till avdelningen. Så nu väntar några veckor av ständigt handledarskap. Kanske på tiden att man utvärderar sig själv som sjuksköterska?

Nu ska jag återvända till verkligheten.
Kram
Emelia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rackarns, jag ser alltid dina meddelanden för sent eftersom jag måste logga in för att kunna se dem, och det gör jag inte om jag inte ska blogga... så nu har jag redan hunnit boka in en fika på fredag =( Det här känns ju lite löjligt, men hur har du det nästa vecka?? asg Ska vara snabbare med att logga in den här gången! Härligt kollage btw. Kram

2009-09-02 @ 22:10:36
URL: http://hyunmee.se

Fyll i för att kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig till nästa gång!

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar till Emelia:

Trackback
RSS 2.0